mijn eerste weken - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Anouk Driessen - WaarBenJij.nu mijn eerste weken - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Anouk Driessen - WaarBenJij.nu

mijn eerste weken

Blijf op de hoogte en volg Anouk

21 December 2014 | Bonaire, Kralendijk

Mijn eerste week wat moet ik erover vertellen, het werk is leuk, ik sta overal op ingepland, op de beach (hierbij verzorg je iedereen die op het strand ligt) de beachbar (de bar op het strand met een aantal tafeltjes en barkrukken ik gok dat er ongeveer plek is voor een 80 zitplaatsen) en het restaurant (het restaurant heeft een leuk concept, in de ochtend is hier ook het ontbijt en savends is het een soort tapas restaurant hier noemen ze de gerechten inbetweeners, het zijn geen tapas gerechten en ook geen voorgerechten maar iets er tussen in, een heel leuk concept wat, volgens mij, nergens anders te vinden is op Bonaire. Het restaurant heeft plek voor ongeveer 40 gasten gok ik.) Zoals verwacht probeer ik mijn draai te vinden op het eiland en in mijn stagebedrijf, stiekem mis ik mijn vertrouwde thuis wel maar ik vind het nogsteeds erg spannend. Er zijn veel mooie plekken op het eiland zo werd ik geïntroduceerd met de Salsa avond op donderdag avond in Cuba Compagnie en dat is wel echt een sfeer waar ik even verbaasd van stond, wat kunnen die Antilianen dansen. En ik werd geïntroduceerd met een iets meer mijn soort café namelijk Little Havana een klein gezellig cafeetje dat op vrijdagavond tot leven komt en vaker ook live muziek heeft, hier zal ik nog vaak te vinden zijn ben ik bang.
Op 16 december maakte ik mijn eerste ontmoeting met Jibe een plek waar ik heel erg naar uitkeek, samen met mijn collega Roy en twee vrienden van hem die op bezoek waren gingen we op de scooters naar Jibe, met de fiets is dit veel te ver met de hete zon. Jibe.. Het windsurfersparadijs gelijk begon het mij te kriebelen, ik wil windsurfen! De wind staat hier altijd maar een kant uit en het water is overal ondiep bij Jibe, ofwel Sorobon beach. Ik ben er verliefd op geworden.
De eerste weken ben ik verbrand en lekgestoken door muggen die mij wel heel lekker vinden maar ik kan nogsteeds niet klagen. Ik heb leuke collega's en leuke mensen ontmoet en hopelijk blijft de rest van mijn tijd zo leuk als deze weken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Hoi! Ik ben Anouk Driessen, momenteel een studente aan de hotelschool in venlo met een liefde voor reizen.

Actief sinds 11 Maart 2015
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 4713

Voorgaande reizen:

01 December 2014 - 21 April 2015

Welcome to Bonaire!

Landen bezocht: